Rebranding

Eljön az idő, mikor megkopik az arculat. A valamikor létrehozott design elemek már nem tükrözik megfelelően a céget, terméket. Nem szolgálják ki hatékonyan a jelen és a jövőbeli célok megvalósulását.
Ilyenkor újra kell gondolni a fent leírt módszerességgel az üzenetet, célokat, célközönség igényeit, majd a kívánt elemeket, de gyakran az egész arculatot újra tervezni. Ezt a változást hatványozottan indokolja a versenytársak fejlődése, a gyorsan változó piaci trendek, de lehet a fejlődő online felületek kiszolgálása is. Hisz már kezdő kistermelők is egyre komolyabb megjelenéssel jönnek ki a piacra és elég jó hatékonysággal használják a modern marketing lehetőségeket.

Csomagolástervezés

A király új ruhája, vagy ruha teszi az embert? Ebben az esetben mindkettő igaz: csomagolás teszi (adja el) a termékünket. Egy-egy termékcsomagolásban ötvöződik minden, amin akár egy egész vállalkozás sorsa is múlhat. Ez az a megjelenési forma, amivel a közönség a legtöbbet találkozik. S legyünk őszinték, nem mindegy, hogy úgy dönt-e, hogy ad érte pénzt vagy a polcon egy mellette levő terméket választ. Több tucatnyi szempont alapján kell megterveznünk a csomagolásunk felületét, hisz ez tartalmazza termékünket, melyben akkora fáradozás, szakértelem és reménység van.

Az érdeklődő csak fél siker

másod cím lenne itt

A jó reklámmal felkeltett érdeklődés után, amit elérhetünk az általunk kínált reklámeszközökkel honlappal, facebook oldallal, egy tetszetős dekorációval, jól megtervezett arculattal, szórólappal, névjegykártyával, vagy akár személyes ajánlással, már csak Önön múlik, hogy visszajáró ügyfél lesz-e az érdeklődőből azaz:
○ Személyes kommunikáció
○ Termékminőség
○ Szolgálatkészség
○ Segítőkészség, empátia
Határidő tartása

Tipikus HIBÁK, amikkel találkozunk

másod cím lenne itt

• Nem készül költségvetés
• Nem kér tanácsadást
• Az arculat és reklámtervezést a vállalkozás indítás végére hagyják.(Kimerült anyagi kerettel nem tud megfelelően megjelenni.)
• El kell különíteni a marketingre szánt keretet, ezen múlik az ismertség.
• Az Internetről való „anyagszerzésnek” is megvannak a legális lehetőségei.
Az ingyenes anyag meg pont annyit ér, pont olyan szinten is szolgálja a felhasználóját, amennyit adtunk érte.

A lehetőségeket és igényeket figyelembe véve kerül kialakításra a cég arculata. Ezt komoly szakmai előkészítő munka előzi meg, mint például, a Megrendelő és terméke átvilágítása marketing szempontok alapján továbbá a koncepció kidolgozása, kutatómunka, konkurencia felmérés. A konkurenciaelemzés során, a magyar és külföldi piac szereplőinek weboldalait és termékeiket-szolgáltatásaikat áttekintjük. A versenytársak által használt megoldásokat, designt elemezzük. Ezzel biztosítva, hogy markánsan elkülönüljön, egyedi, jól beazonosítható marketing jegyekkel jelenjen meg az Ön cége, annak termékei és szolgáltatásai. A koncepció kidolgozása során, a vállalkozás termékeinek, szolgáltatásainak piaci környezetben való megjelenésére, azok értékesítésének támogatására kialakítunk egy egységes marketing-arculatot. Ezen elemek stílusban és irányvonalban egy egységként jelennek meg online-, webes és nyomtatott felületeken egyaránt. Ezen grafikai elemek, kiadványok tervezése és kialakítása folyamán valósul meg a hagyományosan arculati kézikönyvekben lefektetett tipográfiai és megjelenési szabályrendszer. A cél a cég profiljához, termékeihez-szolgáltatásaihoz és a megszólítani kívánt célcsoporthoz illő modern, szemléletes tipográfiai megoldások, melyek segítik az értékesítői munkát. Megtervezzük a vállalkozás logóját és a hozzá tartozó arculati elemeket. Ilyen a színvilág, betűtípusok, formák és design elemek és azok egymáshoz való viszonya, megjelenése, amelyeket a vállalkozás a marketingjéhez a későbbiekben más médiákban (dekoráció, szórólap, facebook, névjegykártya, levélpapír, munkaruha, weboldal stb.) felhasználhat.
Egy vállalkozás indulásánál is nagyon fontos a fenti szempontok figyelembevétele és betartása. Ezzel biztos alapot adunk annak, hogy a cég, brand kívánt ismertsége mihamarabb megvalósulhasson. Ezen elemeket használja később a kommunikációjában a marketing célok megvalósításához. Ennek elmaradása, és a le nem fektetett arculati elemek következetlen használata, negatív hatással lehet a cég megítélésére és piaci ismertségére is.