MIÉRT FONTOS?!

Piacelemzés, Értékesítés, Népszerűsítés

Nem egyenlő az eladás művészetével

A marketing az egyik legfontosabb dolog egy cég életében. Nem csak építi a márka ismertségét, de növeli is annak értékesítését és bővítheti az ügyfélkört.

Kampányok

A legfőbb érvek a marketing mellett

Tájékoztatás: Alapszinten hasznos az ügyféloktatás szempontjából. Te ismered a termékeid előnyeit és hátrányait, de vajon a fogyasztóid is?! Annak érdekében, hogy egy terméket eladhass, a célközönségnek szüksége van egy szilárd megértésre, azzal kapcsolatban, hogy mire jó és hogyan működik.

Kiegyenlítés: A modern marketing olcsóbb, mint valaha. Szociális média platformok és e-mail kampányok egyszerűbbé tették a fogyasztók költséghatékony elérését. Jellegük miatt, a kisebb vállalkozások vezetői gyakran több idővel rendelkeznek, hogy figyelmet fordítsanak minden egyes ügyfélre a különböző marketing platformokon keresztül. A modern fogyasztók könnyen döntenek árképzés alapján, így ez a fajta beavatkozás ösztönözheti, hogy téged válasszon.

Fenntartás: A marketing inkább mint élelmiszer, mint gyógyszer. Egy cég hivatott fenntartani jelenlétét – nem orvosolni az elkötelezettség hiányát. Ebben az értelemben, a vállalkozásoknak ezzel foglalkozni kell minden egyes nap, és természetesen a fogyasztók számára fenntartani az egészséges kapcsolatot. Ez lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hosszú távú és állandó kapcsolatot tartsanak fenn a vásárlók számára. Ez nem egy egyszeri beavatkozás, ez egy folyamatban levő stratégia.

Elkötelezettség: Az ügyfelek elkötelezettsége a sikeres üzletet titka. Miért? Mert megoldja a kérdést, hogyan lehet megtartani a kapcsolatot, ha az ügyfél kilépett az ajtón. Ha egy ügyfél besétál egy étterembe, beszélget a pultossal, nevet a pincérrel, és integet az üzletvezetőnek. Míg a személyes elkötelezettség még mindig él és virul, ez már nem elég. A fogyasztó elkötelezettséget akar érezni a bolton kívül is. A közönség azt akarja, hogy folyamatos kapcsolatot érezzen a márkáddal, és a marketing erre tökéletes eszköz.

Értékesítés: A marketing segít eladni a termékeket vagy szolgáltatásokat. Marketing eszközök nélkül számos vállalkozás nem létezne, mert hogy végső soron ez hajtja a árusítást. Az emberek szeretnének egy jó terméket, de ha nem ismerik a kínálatodat, akkor hogyan generálna eladást neked? Egyszerűen fogalmazva: nem lehet.



Kampány
Márkaépítés