Megoldások fejlődő vállalkozóknak

Jó helyen jársz ha…

  • Induláskor elmaradt a céges megjelenés tervezése?
  • Elavult a korábbi arculatod?
  • Új felületeken kell megjelenni a cégednek, szolgáltatásodnak?
  • A fejlődés igényli egy új, profi arculat kialakítását?

Kérj árajánlatot info@reklamkovacs.hu email címünkre írva, a fejlődő vállalkozóknak szóló kreatív megoldásokkal kapcsolatban!

Fejlődő vállalkozóknak

Arculattervezés fejlődő vállalkozóknak

Logótervezéstől az arculati kézikönyvig

Céglogó

A vállalkozásra szabott egyedi logó tervezése, amely hűen tükrözi a szervezet tevékenységét. Kialakításában utal a cég filozófiájára, azaz az adott vállalkozás a saját termékéhez és vevőihez való viszonyára. Piackutatás után a versenytársaktól jól elkülöníthető módon kerül megtervezésre. A kivitelezében reálisan egy egységben megmutatva azt, amit Te, és céged képviselsz.

Terméklogó

Terméked koronája. A csomagolás mellett az elsődleges kapcsolat a vevőkkel. Ez az amihez kötődnek és jó tapasztalat esetén tovább is ajánlják. Jelentősége a céglogóval vetekszik, hiszen nagyon sok kedvenc termékünkről magunk sem tudjuk ki a gyártója. Emellett hangulatában, megjelenésben igazodnia kell a vállalkozó, kistermelő, cég szellemisége mellett a csomagoláshoz, amely sokszor több variánsban is megjelenik (pl.: más íz, más funkció, stb.). Kivitelezése szekértelemet és körültekintést igényel.

Arculati kézikönyv

A vizuális megjelenés egységes szabályrendszere

  • Logó (jelentés és felhasználás)
  • Szlogen (igény szerint)
  • Arculati színek (színkódok)
  • Tipográfia (arculati betűtípusok)
  • Hordozófelületek (névjegy, dekor stb.)
  • Kötelező elemek és tiltások (arculat őrzés)

Arculati kézikönyv

Lehetséges arculati elemek

  • Logó
  • Szlogen
  • Névjegykártya
  • Cégkártya
  • Boríték
  • Levélpapír
  • Mappa
  • E-mail arculat
  • Facebook megjelenés
  • Bélyegző
  • Üzletdekoráció
  • Autódekoráció
  • Irodadekoráció
  • Árlista
  • Ügyfélkártya
  • Plakát
  • Szórólap
  • Munkaruha
  • Sajtóhirdetés
  • Falinaptár
  • Kártyanaptár
  • Reklámtáska
  • Katalógus
  • Belső dokumentumok
  • Kérdőívek
  • Roll Up
  • Megállítótábla
  • Meghívó
  • Zászló, asztali zászló
  • Óriásplakát
  • Reklámtábla
  • Kínáló pult
  • Sajtófal
  • Kiállítási stand
  • Pavilon
  • Weboldal tervezés, programozás
  • Facebook borító, profilkép
  • Online banner
  • Youtube csatorna
  • Hírlevél sablon(ok)
  • Online hirdetések
  • Online kampányok
Rebranding

Rebranding

Eljön az idő, amikor megkopik az arculat. A múltban létrehozott design elemek már nem tükrözik megfelelően a céget. Nem szolgálják ki hatékonyan a célok megvalósulását. Ilyenkor újra kell gondolni a fent leírt módszerekkel az üzenetet, célokat, célközönség igényeit, így gyakran az egész arculatot érdemes újra tervezni. Ezt a változást hatványozottan indokolja a versenytársak fejlődése, a gyorsan változó piaci trendek, valamint a fejlődő online felületek kiszolgálása is. Már kezdő kistermelők is egyre komolyabb megjelenéssel jönnek ki a piacra és kiváló hatékonysággal használják a marketing lehetőségeket.

Csomagolástervezés

Csomagolástervezés

A király új ruhája, vagy ruha teszi az embert? Ebben az esetben mindkettő igaz: csomagolás „teszi” (adja el) a termékünket. Egy-egy termékcsomagolásban ötvöződik minden, amin akár egy egész vállalkozás sorsa is múlhat. Lehet, hogy ez az a megjelenési forma, amivel a közönség a legtöbbet találkozik. Legyünk őszinték, nem mindegy, hogy az vásárló úgy dönt, a miénk mellett teszi le voksát, vagy a polcon egy mellette levő terméket választ. Több tucatnyi szempont alapján kell megterveznünk a csomagolásunk felületét, hiszen ez tartalmazza termékünket, melyben akkora fáradozás, szakértelem és reménység van.

Weboldal ráncfelvarrás

A régi motoros a jó motoros. Ez a való világban megállja a helyét, de az online világban ez már nem kecsegtet kellő eredményekkel. Weboldalakról bővebben itt!

Egy weboldal az üzletünk kiterjesztett része, sőt egyre gyakoribb esetben maga a vállalkozás egyetlen megjelenési formája, azaz találkozási pontja az érdeklődővel. Mivel egy programról van szó folyamatosan változó, fejlődő környezetben van, melyre hatnak a technikai normatívák, trendek, biztonsági szabályrendszerek változásai. A megbízhatóság és eredményesség érdekében rendszeres karbantartást, frissítéseket, felügyeletet igényel.

Téves az a szemlélet, hogy a weboldal magától termeli a pénzt. Az eredményes honlapok mögött komoly, folyamatos fejlesztés és logisztikai munka van. Nem beszélve arról, hogy az a várt eredményekhez minőségi, magas felhasználói élményt nyújtó, legtöbbször folyamatosan bővülő tartalomra van szükség és akkor a SEO-ról és fizetős kampányokról nem is beszéltünk. Egy okosan átgondolt elemzéssel rendelkező Facebook és Google Ads kampány hosszú kemény munkával mégnagyobb sikert eredményezhet az online marketingben.

Webshop készítés

Webshop készítés

Gratulálok. A következő szintre léptél. Amikor a piacozás, MLM, Facebook értékesítés már nem elég. Mikor szeretnénk termékeinket igényesen, leírásokkal, paraméterekkel, kapcsolódó termékajánlásokkal bemutatni. Egy jó webáruház képes többszörözni az értékesítés hatékonyságát. Amikor az automatizált értékesítési folyamatok, fizetési, szállítási rendszer gazdaságosabb és jóval hatékonyabb tud lenni a kiskereskedelmi értékesítésnél. Ez tényleg 0-24-ben üzemel.

Weboldal üzemeltetés

Amikor már a termékek tematikusan fel vannak töltve weboldalunkra. Az információs tartalom már publikálva van. Mikor már kialakult egy viszonylag stabil vevőközönség, oldal látogató, felhasználói közösség eljöhet az idő, hogy házon belül már nincs kapacitás a weboldal hatékony, eredményes üzemeltetésére. Nincs erőforrás és kellő jártasság, szakértelem ahhoz, hogy a weboldalunkat, webáruházunkat a kívánt hatékonysággal üzemeltessük. Nincs idő az elemzésekre a statisztikák elemzésére, hirdetések, kampányok szervezésére, majd azok kiértékelésére. Nem beszélve egyéb programozói feladatokról, mint frissítések, biztonság megtartása, növelése, tárhelykezelés, hibaelhárítás. Ilyenkor jó megoldás ezen feladatokat egy szakértő cégnek kidelegálni, aki mind a tartalomkezelési, mind az elemzési, mind a SEO oldali és akár biztonsági oldalról egy kézbe veszi a céges weboldalt. Keress minket!

Katalógustervezés

Katalógustervezés

Egy kézben tartott tematikus kiadvány, ami önmagában hordozza a céged, termékeid arculati jegyeit, még mindig kiemelkedő erővel bír a bemutatkozás és az értékesítés területén. Szakmai szempontból is izgalmas kihívás, a kiadványtervezés magasiskolája. Számos referenciánk és a katalógus tervezés terén szerzett szakmai és szervezési tapasztalatunkkal bátran ajánlom magunkat! Következő katalógusod terveztesd és gyártasd velünk!

Egyedi ügyviteli kiadványok

Egyedi ügyviteli kiadványok

Legyen saját, cégre, speciális feladatra szabott ügyviteli dokumentumod! Felejtd el a kockás papírt és az írószerben kapható általános kiadványok használatát. Legyen szó sorszámozott és/vagy több példányos bizonylatról, űrlapról. Legyen Neked tervezett, egyénre szabott kiadványod, amely kiemel a szokványos adatgyűjtő eszközöket használó cégek közül! Nyomdai kivitelezést rövid határidővel és kedvező áron vállalunk.

Marketing kampány

Kampányok

Grafikai Stúdiónk az elmúlt évtizedben (Nyugat-Balaton térségében) Keszthelyen egy megbízható tervező és kivitelező ügynökséggé fejlődött. Bátran mondhatjuk, hogy nagy rutinnal és több ezer projekttel a hátunk mögött számos sikeres cég partnerei lehetünk marketing anyagok készítésében. Legyen szó sajtó hirdetésről, Online bannerről, Facebook vagy Adwords kampányról. Ha valamilyen szolgáltatást hirdetni szeretnél, ez a legmegfelelőbb és leghatékonyabb választás.

Reklámajándék

Reklámajándékok

A digitális képernyőkön és online felületeken megjelenő „ajándék”, kedvezmény, mellett a leghatékonyabb márkaismertség segítő eszköze a reklámajándék. Egy kézbe adott golyóstoll, reklámtáska, kulcstartó, hűtőmágnes, de akár boroskészlet, esernyő, (vagy bármi más az általunk is ajánlott több ezres kínálatunkból) kiemelkedően hatékony eszköz a brand népszerűsítésére. Vállajuk a logózást, emblémázást teljeskörű szolgáltatásként.

Formaruha

Formaruha

Fejlődő vállalkozóknak ajánlott az egységes, arculati megjelenés, az egyenruha, illetve minőségi formaruha. Üzenet a szemlélő felé, ami azt sugallja, hogy a cég felelősséget vállal az szakembereiért, törődik velük. Kiváló reklámhordozó és kiemeli a személyt a hétköznapi környezetből. Viszonteladó és márkaképviseletként minden szakma és szakember részére a legmegfelelőbb minőséget és anyaghasználatot tudjuk kínálni.

Munkaruha emblémázás

  • Szitázás
  • Hímzés
  • Digitális matrica
  • Flex
Rendezvény reklámanyagok

Rendezvény reklámanyagok

Manapság az eladást segítő események is egyre nagyobb teret öltenek, ahol a rengeteg megjelenő cég ajánlata mellett az Ön terméke, szolgáltatása csupán egy a sok közül. A figyelemfelkeltés és kiemelkedés a cél, így a reklámeszközök egyedi termékeire van szükség. Arculatban megjelenő eszközei hozzáértést, törődést és szakértelmet sugallnak, így több eséllyel indul a többi piactárs között.

Egyedi reklámeszközök

  • Kiállítás stand dekoráció
  • Kínálópult
  • Sajtófal
  • Pavilon

Vissza

Kezdő vállalkozóknak

Landingpage-jobbranyil

Reklámdekoráció